Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Γρίφοι για κοφτερά μυαλά

ΓΡΙΦΟΣ 1
Μόλις έχω μετακομίσει σε διαμέρισμα του 5ου ορόφου πολυκατοικίας,η οποία έχει 7 ορόφους και κάθε όροφος 3 διαμερίσματα.Τα κουδούνια στην είσοδο της πολυκατοικίας είναι ανακατεμένα και εγώ δεν ξέρω ποιο αντιστοιχεί στο δικό μου θυροτηλέφωνο. Είμαι μόνος μου και έχω στη διάθεσή μου μόνο ένα κασετόφωνοκαι μια άγραφη κασέτα. Πως μπορώ να εντοπίσω το κουδούνι που αντιστοιχεί στο διαμέρισμά μου; 

ΓΡΙΦΟΣ 2
Δίνεται η ψευδής ισότητα: 432 = 10
Μετακίνησε κατάλληλα μόνο ένα ψηφίο και κάνε την ισότητα αυτή αληθή! Μπορείς; 

ΓΡΙΦΟΣ 3
Τέσσερα άτομα πρέπει να διασχίσουν μια γέφυρα βράδυ με τη βοήθεια ενός φακού που έχουν μαζί τους. Μπορούν να περνούν τη γέφυρα έως δυο άτομα. Καθένας απότους παραπάνω διασχίζει τη γέφυρα σε διαφορετικό χρόνο.
Δηλαδή,
ο πρώτος χρειάζεται τουλάχιστον 1 λεπτό,
ο δεύτερος χρειάζεται τουλάχιστον 2 λεπτά,
ο τρίτος χρειάζεται τουλάχιστον 5 λεπτά και
ο τέταρτος χρειάζεται τουλάχιστον 10 λεπτά.
 
Με ποιόν τρόπο θα μπορέσουν να περάσουν όλοι από το ένα άκρο της γέφυρας ως το άλλο σε 17 λεπτά;

ΓΡΙΦΟΣ 4
Πως γίνεται να κόψουμε μια στρογγυλή πίτα σε Οκτώ ίσα μέρη κάνοντας μόνο τρεις ευθείες τομές;

ΓΡΙΦΟΣ 5
Έχουμε δυο βραδύκαυστα φυτίλια ίδια, μήκους 50 εκατοστών το καθένα και απαιτείται χρόνος ακριβώς 2 λεπτών για να καεί το καθένα από αυτά. Ανάβουμε διαδοχικά το ένα μετά το άλλο φυτίλι και καίγονται σε 3 λεπτά και τα δυο. Πως γίνεται; 


<<Οι απαντήσεις των γρίφων θα δωθούν στην επόμενη ανάρτηση που θα δημοσιευθεί>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου